Etichete

,

Am văzut mai multe liste cu cele 100 de lucruri importante pentru o viaţă de om:

  • cele 100 de locuri de pe planetă pe care ar trebui să le vedem;
  • cele 100 sau 1000 de cărţi pe care ar trebui să le citim;
  • cele 100 de filme pe care ar trebui să le vedem etc.

Pentru a face o astfel de listă se iau în calcul, probabil, cele mai reprezentative elemente din categorie, iar reprezentativitatea e dată, tot probabil, de cantitate: cei mai mulţi oameni consideră acele elemente ca fiind semnificative, de influenţă, cu impact etc. O altă variantă posibilă este cea în care o singură persoană, recunoscută ca reprezentativă pentru un domeniu, face lista. Sau un grup de persoane interesate realizează selecţia.

Vă propun să ne gândim la acei profesori buni, cei care ne-au influenţat modul de a trăi, care ne-au inspirat să luăm decizii, ne-au deschis gustul spre progres şi mintea spre creştere, cărora le-a păsat de noi ca elevi. Ce cărţi ar trebui să citească un cadru didactic pentru a deveni un astfel de profesor bun? Sunt doar cărţi de specialitate, despre învăţare şi predare? Sunt cărţi de psihologie, sociologie, filosofie? Pot fi şi lucrări literare deosebite?

Haideţi să ne gândim împreună la cele 100 de cărţi pe care un profesor bun ar trebui să le citească!

1. …

Anunțuri